teisipäev, jaanuar 25, 2005

I need help! I need a facial! I need to go on a diet! I need money! I need new shoes!

Eilse päeva avastus enese kohta. Emotion junkie. Ei loe kas positiivne või negatiivne, peaasi et tunne on... Ilmne maso tunnusmärk minu arust.
Käisime A'ga Mollys, K tuli sinna Mai'ga,natuke oli naljakas ... õlut õnneks ei joond, enne lubasin et see õhtu ei lõpe kell 5 Angelis. Korda läks. Käisime hiljem lihtsalt vähe linna peal, suht chill oli. Toompea trepid on noortele tervetele inimestelegi ohtlikud, pensionärid peaks sealt kaugele hoidma.
Sushihouse's nägin Taivo Luike ütlesin: tere Taivo ... mõtles natuke.. mina, et persse ei ole nii... häbi ... Siis ütles Taivo: Rennes!!!! Mul tegi sees miski: JESS siuke mees mäletab mind. Surusin maha tahtmise silmili hetkeks viskuda respecti väljendamiseks ja libisesin järgmisse saali ... Ära minnes lehvitas mulle, kui lahe saab üks õhtu olla ... Mingi onu, kes naisega söömas oli, viskas pool toitu laua alla, ilmselt paremaid viise enam tähelepanu võita polnud... Naljakas.
Ilgelt vara sai magama kuidagi .. kell 2 juba. Hommik saabus jällegi üleöö... Segased tunded. Heh, L ütles, et ta on ebamusikaalne, see tuletas meelde, et ta lubas mulle Nikky sünnal kunagi klaverit mängida :) niikuinii ei mängi, aga lootagi on tore. Kah tunne ju...

Quote of the day: Alex: I find libraries very erotic.

Kommentaare ei ole: