esmaspäev, veebruar 14, 2005

See aasta peab ikka võistlema hakkama...

Nädalavahetus Ida-Virumaal kujunes oluliselt meelimudivamaks, kui olin osanud loota. Siinkohal tänud A'le ja ülejäänud perele. Kõik oli väga tore ja hästi ja maitsev ;)
Laupäeva hommik algas praekartulite ja motokrossiga, what could be more perfect? Kohe, kui raja äärde jõudsime, sain aru MIDA ma täpselt olen igatsenud. Väikesed allameetrimehed kihutasid oma pisikeste punnadega nagu põrgulised, argghhhh, see oli nii nunnu. Üks isa/treener figure raja ääres lajatas TRA teele, iga kord kui tema poiss mööda sõitis. Milline isalik hool ja armastus. Isegi kui poiss teiseks suutis tõusta märgiti sama sõnaga ära. Toon oli küll vähe teine sel hetkel. :)
Suuremate klasside peale tulles, tõusid kõik karvad püsti. Tavapärane reaktsioon :) Vaatasin ise just seda, et hobiklassis võiks talvel isegi võistelda. Venisid teised rajal, nagu mina Favoril :) Hihiii.
Sõber Morris, kes korvi piloteerib, sõitis ka. Kõige paremini, nagu ma aru saan, ei läinud, aga noh, kolmanda sõidu kohta elus - Väga normaalselt!!! Paar korda käisid ümber jne. Ei mulle meeldis :) Enne kevadist Favor Offroadi teen aasta litsentsi ära ja asi vask :) Ikka parem kui IGA võistluse eel 500 maksta.
Krossist külmunud ja natuke tüdinud ka (poleks arvanud, et ma kunagi seda ütlen) sõitsime Toilasse, vaatasime Kodu ja Kooli ja Parki ja basseini kus saab selga kriipida ;) Tegin selle aasta esimese lumeingli, väga magnifico kukkus välja.
Jõhvi poest produkte ostes leidis tee ostukorvi ka üks tequila. Minu suureks pettumuseks oli kogu ülemeelikus ja rumalad teod, mis Mehhikus pudelisse villiti, transpordi käigus välja loksunud. Ilmselt oli siiski asi minus ja unes.
Pühapäeva hommikul läks pererahvas tööle ja ma sain rahulikult Koodile pühenduda. Tõepoolest, haarav raamat. Äratulemise hetk ... plekist fotoka ja rohkete embuste saatel ... oli naljakas pehmelt öeldes :) Terve tee Tallinnasse tuiskas korralikult, päris keeruline oli vahepeal. Amelie heliriba sobis väga hästi sellesse ilma ....
Kokkuvõtvalt: MEELIMUDIV. Must repeat. A Lot :)

Toodles

Kommentaare ei ole: